Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sparks 3 : książka nauczyciela

Tytuł:
Sparks 3 : książka nauczyciela
Autorzy:
Longo C
Davies, P.A
Temat:
Język angielski - nauczanie - metody
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Oxford : Oxford University Press
ISBN:
0194384233
Opis fizyczny:
112 s. ; 27 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01145cam#a2200265#i#4500
001 0832600301322
003 CIECH 002
005 20230508120821.9
008 151026s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 0194384233
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002
100 1 %a Longo C.
245 1 0 %a Sparks 3 : %b książka nauczyciela / %c C. Longo, P. A. Davies ; konsultacja M. Szpotowicz, M.Szulc-Kurpaska ; przekład Katarzyna Berger-Kuźniar i Piotr Błoch.
260 %a Oxford : %b Oxford University Press, %c 2004.
300 %a 112 s. ; %c 27 cm.
650 9 %a Język angielski %x nauczanie %x metody
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
700 1 # %a Davies, P.A.
700 1 # %a Szpotowicz, Magdalena. %e Konsult.
700 1 # %a Szulc-Kurpaska, Małgorzata. %e Konsult.
700 1 # %a Berger-Kuźniar, Katarzyna. %e Tł.
700 1 # %a Błoch, Piotr. %e Tł.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832600301322 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 0-19-438423-3
999 %b mo (26/10/2015) %d mo (26/10/2015) %c mo (26/10/2015 ; 020-, 020+, 040, 100-, 100+, 245, 700, 700+, 920-, 920+)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PR 2120
Sygnatura:
M Pr - Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.