Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu

Tytuł:
Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu
Autorzy:
Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata
Temat:
Nauczanie
Rok wydania:
2000
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli
ISBN:
838591093X
Opis fizyczny:
179, [1] s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01063cam#a2200265#i#4500
001 0832600301081
003 BPMLA
005 20230508120819.2
008 151021s2000####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 4899/2002
020 %a 838591093X
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPMLA %d CIECH 002 %d CIECH 002
080 %a 371.3
100 1 %a Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata.
245 1 0 %a Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu / %c Małgorzata Taraszkiewicz.
250 %a Wyd. 6.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, %c 2000.
300 %a 179, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Nauczanie
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832600301081 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85910-93-X
980 %a 371.3 %y Metody i formy nauczania. Formy nabywania wykształcenia
981 1 %a 371.3
999 %b bl (21/10/2015) %d bl (21/10/2015) %c bl (21/10/2015 ; 040, 250, 260) %c bl (21/10/2015 ; 008-, 008+, 040) %r 2000

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 54028
Sygnatura:
M 371.3 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies