Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu

Tytuł:
Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu
Autorzy:
Taraszkiewicz, Małgorzata
Temat:
Nauczanie
Rok wydania:
1996
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli
ISBN:
838591045X
Opis fizyczny:
178 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01067cam#a2200253#i#4500
001 0832600300358
003 BPMLA
005 20230508120815.4
008 020311s1996####pl############|||#||pol##
015 %a PB 4899/2002
020 %a 838591045X
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPMLA %d BPMLA %d BPMLA
080 %a 371.3.02
100 1 %a Taraszkiewicz, Małgorzata.
245 1 0 %a Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu / %c Małgorzata Taraszkiewicz.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, %c 1996.
300 %a 178 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Nauczanie
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832600300358 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85910-45-X
980 %a 371.3.02 %y Ogólne zagadnienia metodyki nauczania. Dydaktyka ogólna
981 1 %a 371.3.02
999 %b BT (22/09/2015) %d BT (22/09/2015) %c BT (22/09/2015 ; 008, 020, 040, 080, 100, 250-, 260, 300, 920, 980-, 980+, 981) %c BT (22/09/2015 ; 008, 040) %r 1996

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 42001
Sygnatura:
MMLA 371.3 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.