Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakie znaczenie mają Indywidualne Wzorce Myślenia w edukacji dziecka oraz w komunikacji nauczyciel - uczeń?

Tytuł:
Jakie znaczenie mają Indywidualne Wzorce Myślenia w edukacji dziecka oraz w komunikacji nauczyciel - uczeń?
Autorzy:
Łysakowska, Jolanta
Temat:
Myślenie - nauczanie
Komunikacja interpersonalna - nauczanie
Nauczyciele - a uczniowie
Szukaj w:
Szkoła na miarę możliwości dziecka. - S. 61-68
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00786naa#a2200181#i#4500
001 0832600299641
003 BPMLA
005 20230508120811.3
008 150724s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN
100 1 %a Łysakowska, Jolanta.
245 1 0 %a Jakie znaczenie mają Indywidualne Wzorce Myślenia w edukacji dziecka oraz w komunikacji nauczyciel - uczeń? / %c Jolanta Łysakowska.
650 9 %a Myślenie %x nauczanie
650 9 %a Komunikacja interpersonalna %x nauczanie
650 9 %a Nauczyciele %x a uczniowie
773 0 %i // W: %t Szkoła na miarę możliwości dziecka. - %g S. 61-68 %w (BPMLA)0832000222813
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832600299641 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b AW (24/07/2015) %d AW (24/07/2015)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies