Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola ruchu w procesie nauczania i terapii dziecka

Tytuł:
Rola ruchu w procesie nauczania i terapii dziecka
Autorzy:
Krempa, Barbara
Temat:
Metoda Sherborne
Szukaj w:
Terapia pedagogiczna. T. 1, Zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci. - S. 81-83
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00650naa#a2200157#i#4500
001 0832600299334
003 BPMLA
005 20230508120809.5
008 150717s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN
100 1 %a Krempa, Barbara.
245 1 0 %a Rola ruchu w procesie nauczania i terapii dziecka / %c Barbara Krempa.
650 9 %a Metoda Sherborne
773 0 %i // W: %t Terapia pedagogiczna. T. 1, Zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci. - %g S. 81-83 %w (CIECH 002)0831900162136
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832600299334 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b AW (17/07/2015) %d AW (17/07/2015)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies