LDR |
|
|
02052cam#a2200469#i#4500 |
001 |
|
|
0832600298288 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508120805.7 |
008 |
|
|
150420s2014####pl#a#########|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788361693734 |
035 |
|
|
%a b37266834 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
080 |
# |
|
%a 372.4 |
084 |
|
|
%a 01 |
245 |
0 |
0 |
%a Czy szkoła ma znaczenie? : %b analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym. %n T. 2 / %c Roman Dolata (red.) ; [aut. Dorota Campfield, Roman Dolata, Anna Hawrot, Kamila Hernik, Ewelina Jarnutowska, Aleksandra Jasińska-Maciążek, Radosław Kaczan, Karolina Malinowska, Michał Modzelewski, Michał Maluchnik, Jolanta Pisarek, Ludmiła Rycielska, Piotr Rycielski, Kamil Sijko, Magdalena Szpotowicz]. |
260 |
|
|
%a Warszawa : %b Instytut Badań Edukacyjnych, %c cop. 2014. |
300 |
|
|
%a S. [2], 173-319, [1] : %b il. kolor. ; %c 24 cm. |
504 |
|
|
%a Bibliogr. przy rozdz. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Unia Europejska. |
648 |
|
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe %x efektywność %z Polska %y 21 w. |
700 |
1 |
# |
%a Dolata, Roman. %e Red. |
700 |
1 |
# |
%a Campfield, Dorota. |
700 |
1 |
# |
%a Hawrot, Anna. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Hernik, Kamila. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Jarnutowska, Ewelina. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Jasińska-Maciążek, Aleksandra. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Kaczan, Radosław. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Malinowska, Karolina. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Modzelewski, Michał %c (pedagog). %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Maluchnik, Michał. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Pisarek, Jolanta. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Rycielska, Ludmiła. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Rycielski, Piotr. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Sijko, Kamil. %4 n. |
700 |
1 |
# |
%a Szpotowicz, Magdalena. %4 n. |
710 |
2 |
# |
%a Instytut Badań Edukacyjnych. %4 pbl. |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832600298288 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-61693-73-4 |
980 |
|
|
%a 372.4 %y Nauczanie początkowe |
981 |
1 |
|
%a 372.4 |
999 |
|
|
%b bl (12/05/2015) %c bl (12/05/2015 ; 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (12/05/2015) %r 2014 |