Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kontekstowy model oceny efektywności nauczania po pierwszym etapie edukacyjnym

Tytuł:
Kontekstowy model oceny efektywności nauczania po pierwszym etapie edukacyjnym
Autorzy:
Dolata, Roman
Hawrot, Anna
Humenny, Grzegorz
Jasińska-Maciążek, Aleksandra
Koniewski, Maciej
Majkut, Przemysław
Temat:
Edukacyjna wartość dodana
Nauczanie początkowe - efektywność - badanie - metody
Rok wydania:
cop. 2014
Wydawca:
Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych
ISBN:
9788361693444
Opis fizyczny:
144 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm+ 1 dysk optyczny (CD-ROM)
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 53941
Sygnatura:
M 372.4 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies