Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak dzieci uczą się i myślą : społeczne konteksty rozwoju poznawczego

Tytuł:
Jak dzieci uczą się i myślą : społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Autorzy:
Wood, David
Temat:
Dziecko - psychologia rozwojowa
Myślenie - psychologia
Uczenie się - psychologia
Poznanie - socjologia
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN:
8323321582
9788323321583
Opis fizyczny:
292 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 41873
Sygnatura:
MMLA 159.9 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSMLA 42022
Sygnatura:
MMLA 159.9 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies