Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko sześcioletnie w szkole: dobry start

Tytuł:
Dziecko sześcioletnie w szkole: dobry start
Autorzy:
Tanajewska, Alicja
Naprawa, Renata
Czarnecka, Lidia
Temat:
Dziecko - rozwój psychofizyczny
Nauczanie początkowe - metody
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788371347016
Opis fizyczny:
121 s.; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01088cam#a2200301#i#4500
001 0832500294524
003 CIECH 002
005 20230508120748.3
008 140908s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371347016
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d BPPLO
080 # %a 159.922.7
080 # %a 372.4
100 1 %a Tanajewska, Alicja.
245 1 0 %a Dziecko sześcioletnie w szkole: %b dobry start/ %c Alicja Tanajewska, Renata Naprawa, Lidia Czarnecka.
260 %a Gdańsk: %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2014.
300 %a 121 s.; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 119-120.
650 9 %a Dziecko %x rozwój psychofizyczny
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
700 1 # %a Naprawa, Renata.
700 1 # %a Czarnecka, Lidia.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832500294524 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-701-6
980 %a 159.922.7 %y Psychologia dziecka
980 %a 372.4 %y Nauczanie początkowe
981 1 %a 159.922.7:372.4
999 %b es (17/12/2014) %d es (17/12/2014) %c es (17/12/2014 ; 040)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 39340
Sygnatura:
MPLO 39340 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.