Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : teoria i praktyka

Tytuł:
Badania marketingowe : teoria i praktyka
Temat:
Marketing - badania
Rok wydania:
[2012]
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301154622
Opis fizyczny:
494 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00975nam#a2200253#i#4500
001 0832500291171
003 BPPLO
005 20230508120731.6
008 140710s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788301154622
040 %a BPPLO %c BPPLO %e PNN
080 # %a 339.138
245 0 0 %a Badania marketingowe : %b teoria i praktyka / %c red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska ; aut. Krystyna Mazurek-Łopacińska [et al.].
250 %a Wyd. 1-5 dodr.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c [2012].
300 %a 494 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
650 9 %a Marketing %x badania
655 9 %a Podręczniki akademickie
700 1 # %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna. %e Red.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832500291171 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-15462-2
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
999 %b es (10/07/2014) %d es (10/07/2014)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 39237
Sygnatura:
MPLO 39237 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.