Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullingu wśród młodzieży

Tytuł:
Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullingu wśród młodzieży
Autorzy:
Steffgen, Georges
Temat:
Cyberprzemoc
Empatia
Szukaj w:
Kwartalnik Pedagogiczny. - 2009, nr 4, s. 183-198. Bibliogr.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00783caa#a2200169#i#4500
001 0832500290506
003 CIECH 002
005 20230508120729.0
008 140605s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002
245 0 0 %a Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullingu wśród młodzieży / %c Georges Steffgen [et al.].
650 9 %a Cyberprzemoc
650 9 %a Empatia
700 1 # %a Steffgen, Georges.
773 0 %i // %t Kwartalnik Pedagogiczny. - %w (CIECH 002)0831900169986 %g 2009, nr 4, s. 183-198. Bibliogr.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832500290506 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (05/06/2014) %d a_s (05/06/2014) %c mo (06/06/2014 ; 000, 040, 700+) %c mo (06/06/2014 ; 040, 700)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies