- Tytuł:
- Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullingu wśród młodzieży
- Autorzy:
- Steffgen, Georges
- Temat:
- Cyberprzemoc
Empatia - Szukaj w:
- Kwartalnik Pedagogiczny. - 2009, nr 4, s. 183-198. Bibliogr.
- 13. Praca. Artykuł
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR | 00783caa#a2200169#i#4500 | ||
001 | 0832500290506 | ||
003 | CIECH 002 | ||
005 | 20230508120729.0 | ||
008 | 140605s########pl#||||g#####|||###|pol#d | ||
040 | %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002 | ||
245 | 0 | 0 | %a Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullingu wśród młodzieży / %c Georges Steffgen [et al.]. |
650 | 9 | %a Cyberprzemoc | |
650 | 9 | %a Empatia | |
700 | 1 | # | %a Steffgen, Georges. |
773 | 0 | %i // %t Kwartalnik Pedagogiczny. - %w (CIECH 002)0831900169986 %g 2009, nr 4, s. 183-198. Bibliogr. | |
856 | 4 | # | %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832500290506 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
999 | %b a_s (05/06/2014) %d a_s (05/06/2014) %c mo (06/06/2014 ; 000, 040, 700+) %c mo (06/06/2014 ; 040, 700) |
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!