Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

(Za) trudne, bo trzeba myśleć? : o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia

Tytuł:
(Za) trudne, bo trzeba myśleć? : o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia
Autorzy:
Dąbrowski, Mirosław (matematyk)
Temat:
Matematyka - nauczanie początkowe - efektywność
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych
ISBN:
9788361693154
Opis fizyczny:
296 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01256cam#a2200313#i#4500
001 0832500286835
003 BPMLA
005 20230508120711.1
008 140212s2013####pl#a#########|000#0#pol##
020 %a 9788361693154
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPMLA
080 # %a 372.851
080 # %a 372.4
080 # %a 371.3.004.15
084 %a 03
100 1 %a Dąbrowski, Mirosław %c (matematyk).
245 1 0 %a (Za) trudne, bo trzeba myśleć? : %b o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia / %c Mirosław Dąbrowski.
260 %a Warszawa : %b Instytut Badań Edukacyjnych, %c 2013.
300 %a 296 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 294-296.
536 %a Współfinansowanie: Unia Europejska.
650 9 %a Matematyka %x nauczanie początkowe %x efektywność
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832500286835 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-61693-15-4
980 %a 372.851 %y Nauczanie matematyki
980 %a 372.4 %y Nauczanie początkowe
980 %a 371.3.004.15 %y Efektywność nauczania
981 1 %a 372.851:372.4:371.3.004.15
999 %b bt (25/02/2014) %c bt (25/02/2014 ; 040, 080+, 100-, 100+, 710-, 920, 980+, 981+) %d bt (25/02/2014) %r 2013

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 41557
Sygnatura:
MMLA 372.851 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.