Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedeutologiczne konteksty dydaktyki twórczości i ich pragmatyczne implikacje (pedeutologia twórczości a dydaktyka twórczości)

Tytuł:
Pedeutologiczne konteksty dydaktyki twórczości i ich pragmatyczne implikacje (pedeutologia twórczości a dydaktyka twórczości)
Autorzy:
Ekiert-Oldroyd, Dorota
Temat:
Myślenie twórcze - nauczanie
Twórczość - nauczanie - zagadnienia
Szukaj w:
Dydaktyka twórczości. - S. 135-158
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00767naa#a2200169#i#4500
001 0832500286158
003 BPMLA
005 20230508120708.0
008 140207s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN
100 1 %a Ekiert-Oldroyd, Dorota.
245 1 0 %a Pedeutologiczne konteksty dydaktyki twórczości i ich pragmatyczne implikacje (pedeutologia twórczości a dydaktyka twórczości) / %c Dorota Ekiert-Oldroyd.
650 9 %a Myślenie twórcze %x nauczanie
650 9 %a Twórczość %x nauczanie %x zagadnienia
773 0 %i // W: %t Dydaktyka twórczości. - %g S. 135-158 %w (CIECH 002)0831900131951
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832500286158 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b AW (07/02/2014) %d AW (07/02/2014)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.