Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój osobisty - kontekst konstruowania wiedzy o sobie w pracy zespołowej nauczycieli klas integracyjnych

Tytuł:
Rozwój osobisty - kontekst konstruowania wiedzy o sobie w pracy zespołowej nauczycieli klas integracyjnych
Autorzy:
Oleńska-Pawlak, Teresa
Temat:
Osobowość - rozwój
Nauczyciele
Praca zespołowa
Szukaj w:
Świat pełen znaczeń. - S. 627-634
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00745naa#a2200181#i#4500
001 0832500285725
003 BPMLA
005 20230508120706.0
008 140129s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN
100 1 %a Oleńska-Pawlak, Teresa.
245 1 0 %a Rozwój osobisty - kontekst konstruowania wiedzy o sobie w pracy zespołowej nauczycieli klas integracyjnych / %c Teresa Oleńska-Pawlak.
650 9 %a Osobowość %x rozwój
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Praca zespołowa
773 0 %i // W: %t Świat pełen znaczeń. - %g S. 627-634 %w (CIECH 002)0831900161253
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832500285725 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b BP (29/01/2014) %d BP (29/01/2014)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies