Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwieść poświadomość : psychologia reklamy

Tytuł:
Uwieść poświadomość : psychologia reklamy
Autorzy:
Heath, Robert
Temat:
Reklama - psychologia
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN:
9788374894982
Opis fizyczny:
299 s. : il. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00962nam#a2200241#i#4500
001 0832500285177
003 BPPLO
005 20230508120703.6
008 140113s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788374894982
040 %a BPPLO %c BPPLO %e PNN
080 # %a 659.1
100 1 %a Heath, Robert.
245 1 0 %a Uwieść poświadomość : %b psychologia reklamy / %c Robert Health ; przekł. Justyna Trojnar.
260 %a Sopot : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2014.
300 %a 299 s. : %b il. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr. s. [280]-290. Indeksy.
650 9 %a Reklama %x psychologia
700 1 # %a Trojnar, Justyna. %e Tł.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832500285177 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7489-498-2
980 %a 659.1 %y Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe
999 %b es (13/01/2014) %d es (13/01/2014)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 38871
Sygnatura:
MPLO 38871 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies