Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Od aprobaty po patologię, czyli o opiniach nauczycieli na temat roli instytucji szkoły w procesie integracyjnego kształcenia uczniów niepełnosprawnych

Tytuł:
Od aprobaty po patologię, czyli o opiniach nauczycieli na temat roli instytucji szkoły w procesie integracyjnego kształcenia uczniów niepełnosprawnych
Autorzy:
Gajdzica, Zenon
Temat:
Kształcenie integracyjne - socjologia - Polska - od 1989 r.
Nauczyciele - socjologia - Polska - od 1989 r.
Szukaj w:
Aktualne przejawy patologii i dewiacji społecznej. - S. 45-54
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00838naa#a2200169#i#4500
001 0832400284594
003 BPMLA
005 20230508120659.4
008 131210s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN
100 1 %a Gajdzica, Zenon.
245 1 0 %a Od aprobaty po patologię, czyli o opiniach nauczycieli na temat roli instytucji szkoły w procesie integracyjnego kształcenia uczniów niepełnosprawnych / %c Zenon Gajdzica.
650 9 %a Kształcenie integracyjne %x socjologia %z Polska %y od 1989 r.
650 9 %a Nauczyciele %x socjologia %z Polska %y od 1989 r.
773 0 %i // W: %t Aktualne przejawy patologii i dewiacji społecznej. - %g S. 45-54 %w (CIECH 002)0832000220555
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284594 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b AW (10/12/2013) %d AW (10/12/2013)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies