Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efekt kultywacji u polskich telewidzów

Tytuł:
Efekt kultywacji u polskich telewidzów
Autorzy:
Klebaniuk, Jarosław
Temat:
Telewizja - socjologia - Polska - od 1989 r.
Telewizja - psychologia
Szukaj w:
Edukacyjne konteksty kultury popularnej. - S. 115-130
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00686naa#a2200169#i#4500
001 0832400284559
003 BPMLA
005 20230508120659.2
008 131209s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN
100 1 %a Klebaniuk, Jarosław.
245 1 0 %a Efekt kultywacji u polskich telewidzów / %c Jarosław Klebaniuk.
650 9 %a Telewizja %x socjologia %z Polska %y od 1989 r.
650 9 %a Telewizja %x psychologia
773 0 %i // W: %t Edukacyjne konteksty kultury popularnej. - %g S. 115-130 %w (CIECH 002)0831900133424
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284559 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b AW (09/12/2013) %d AW (09/12/2013)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies