Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dwujęzyczność dziecka niesłyszącego - nowe spojrzenie na rolę języka migowego

Tytuł:
Dwujęzyczność dziecka niesłyszącego - nowe spojrzenie na rolę języka migowego
Autorzy:
Zaborniak-Sobczak, Małgorzata
Temat:
Surdopedagogika - metody
Język migowy - nauczanie
Szukaj w:
Koncepcje pomocy człowiekowi w teorii i praktyce. - S. 224-237
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00785caa#a2200169#i#4500
001 0832400284211
003 BPMLA
005 20230508120657.5
008 131125s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA
100 1 %a Zaborniak-Sobczak, Małgorzata.
245 1 0 %a Dwujęzyczność dziecka niesłyszącego - nowe spojrzenie na rolę języka migowego / %c Małgorzata Zaborniak-Sobczak.
650 9 %a Surdopedagogika %x metody
650 9 %a Język migowy %x nauczanie
773 0 %i // W: %t Koncepcje pomocy człowiekowi w teorii i praktyce. - %g S. 224-237 %w (CIECH 002)0831900140615
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284211 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b am (25/11/2013) %d am (25/11/2013) %c bt (26/11/2013 ; 000, 040, 245)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.