Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym

Tytuł:
Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym
Autorzy:
Czerka-Fortuna, Eliza
Temat:
Mentoring
Nauczyciele - doskonalenie zawodowe
Szukaj w:
Edukacja i Dialog. - 2011, nr 11/12, s. 44-47
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00767caa#a2200169#i#4500
001 0832400284110
003 CIECH 002
005 20230508120657.8
008 131121s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Czerka-Fortuna, Eliza.
245 0 0 %a Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym / %c Eliza Czerka - Fortuna.
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Nauczyciele %x doskonalenie zawodowe
773 0 %i // %t Edukacja i Dialog. - %w (CIECH 002)0831900169724 %g 2011, nr 11/12, s. 44-47 %x 0866-952X
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284110 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (21/11/2013) %d a_s (21/11/2013) %c mo (04/12/2013 ; 000, 040, 100+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies