- Tytuł:
- Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym
- Autorzy:
- Czerka-Fortuna, Eliza
- Temat:
- Mentoring
Nauczyciele - doskonalenie zawodowe - Szukaj w:
- Edukacja i Dialog. - 2011, nr 11/12, s. 44-47
- 13. Praca. Artykuł
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR | 00767caa#a2200169#i#4500 | ||
001 | 0832400284110 | ||
003 | CIECH 002 | ||
005 | 20230508120657.8 | ||
008 | 131121s########pl#||||g#####|||###|pol#d | ||
040 | %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 | ||
100 | 1 | %a Czerka-Fortuna, Eliza. | |
245 | 0 | 0 | %a Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym / %c Eliza Czerka - Fortuna. |
650 | 9 | %a Mentoring | |
650 | 9 | %a Nauczyciele %x doskonalenie zawodowe | |
773 | 0 | %i // %t Edukacja i Dialog. - %w (CIECH 002)0831900169724 %g 2011, nr 11/12, s. 44-47 %x 0866-952X | |
856 | 4 | # | %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284110 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
999 | %b a_s (21/11/2013) %d a_s (21/11/2013) %c mo (04/12/2013 ; 000, 040, 100+) |
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!