Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tutoring w szkole jako ważna praktyka zmiany edukacyjnej

Tytuł:
Tutoring w szkole jako ważna praktyka zmiany edukacyjnej
Autorzy:
Nerwińska, Elżbieta
Temat:
Mentoring
Nauczanie - metody
Wychowanie - metody
Szukaj w:
Meritum. - 2010, nr 3, s. 49-56
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00693naa#a2200181#i#4500
001 0832400284106
003 CIECH 002
005 20230508120657.2
008 131121s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Nerwińska, Elżbieta.
245 0 0 %a Tutoring w szkole jako ważna praktyka zmiany edukacyjnej / %c Elżbieta Nerwińska.
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Wychowanie %x metody
773 0 %i // %t Meritum. - %w (CIECH 002)0832100250247 %g 2010, nr 3, s. 49-56
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284106 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (21/11/2013) %d a_s (21/11/2013)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.