- Tytuł:
- Tutoring w szkole jako ważna praktyka zmiany edukacyjnej
- Autorzy:
- Nerwińska, Elżbieta
- Temat:
- Mentoring
Nauczanie - metody
Wychowanie - metody - Szukaj w:
- Meritum. - 2010, nr 3, s. 49-56
- 13. Praca. Artykuł
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR | 00693naa#a2200181#i#4500 | ||
001 | 0832400284106 | ||
003 | CIECH 002 | ||
005 | 20230508120657.2 | ||
008 | 131121s########pl#||||g#####|||###|pol#d | ||
040 | %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN | ||
100 | 1 | %a Nerwińska, Elżbieta. | |
245 | 0 | 0 | %a Tutoring w szkole jako ważna praktyka zmiany edukacyjnej / %c Elżbieta Nerwińska. |
650 | 9 | %a Mentoring | |
650 | 9 | %a Nauczanie %x metody | |
650 | 9 | %a Wychowanie %x metody | |
773 | 0 | %i // %t Meritum. - %w (CIECH 002)0832100250247 %g 2010, nr 3, s. 49-56 | |
856 | 4 | # | %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284106 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
999 | %b a_s (21/11/2013) %d a_s (21/11/2013) |
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!