Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wykorzystać zjawisko tutoringu dziecięcego ?

Tytuł:
Jak wykorzystać zjawisko tutoringu dziecięcego ?
Autorzy:
Pawlak, Agnieszka
Temat:
Mentoring
Stosunki interpersonalne - szkolnictwo
Dziecko - psychologia
Szukaj w:
Nowa Szkoła. - 2007, nr 3, s. 29-34
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00705naa#a2200181#i#4500
001 0832400284104
003 CIECH 002
005 20230508120657.2
008 131121s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Pawlak, Agnieszka.
245 0 0 %a Jak wykorzystać zjawisko tutoringu dziecięcego ? / %c Agnieszka Pawlak.
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Stosunki interpersonalne %x szkolnictwo
650 9 %a Dziecko %x psychologia
773 0 %i // %t Nowa Szkoła. - %w (CIECH 002)0831900170129 %g 2007, nr 3, s. 29-34
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400284104 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (21/11/2013) %d a_s (21/11/2013)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.