Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sposoby postępowania nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych wobec dzieci z zespołem hiperkinetycznym : (na przykładzie Tarnowa i regionu tarnowskiego)

Tytuł:
Sposoby postępowania nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych wobec dzieci z zespołem hiperkinetycznym : (na przykładzie Tarnowa i regionu tarnowskiego)
Autorzy:
Florek-Płaczek, Anna
Grochowska, Aneta
Mika, Maria
Temat:
Zespół ADHD
Szukaj w:
Wychowanie na co Dzień. - 2009, nr 6, s. 25-28.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00828naa#a2200181#i#4500
001 0832400281040
003 BPZUL
005 20230508120645.7
008 130930s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPZUL %c BPZUL %e PNN
100 1 %a Florek-Płaczek, Anna.
245 1 0 %a Sposoby postępowania nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych wobec dzieci z zespołem hiperkinetycznym : %b (na przykładzie Tarnowa i regionu tarnowskiego) / %c Anna Florek-Płaczek, Aneta Grochowska, Maria Mika.
650 9 %a Zespół ADHD
700 1 # %a Grochowska, Aneta.
700 1 # %a Mika, Maria.
773 0 %i // %t Wychowanie na co Dzień. - %w (BPZUL)0832400280529 %g 2009, nr 6, s. 25-28.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400281040 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b js (30/09/2013) %d js (30/09/2013)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies