Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności u dzieci w uczeniu się matematyki - w świetle prac Urszuli Oszwy

Tytuł:
Trudności u dzieci w uczeniu się matematyki - w świetle prac Urszuli Oszwy
Autorzy:
Wejner-Jaworska, Teresa
Temat:
Niepowodzenia szkolne - zapobieganie i zwalczanie
Szukaj w:
Wychowanie na co Dzień. - 2009, nr 1-2, dod. Wkładka metodyczna, s. XI-XII.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00763caa#a2200157#i#4500
001 0832400280861
003 BPZUL
005 20230508120644.8
008 130925s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BPZUL %c BPZUL %e PNN %d BPZUL
100 1 %a Wejner-Jaworska, Teresa.
245 1 0 %a Trudności u dzieci w uczeniu się matematyki - w świetle prac Urszuli Oszwy / %c Teresa Wejner.
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zapobieganie i zwalczanie
773 0 %i // %t Wychowanie na co Dzień. - %g 2009, nr 1-2, dod. Wkładka metodyczna, s. XI-XII. %w (BPZUL)0832400280529
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400280861 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b js (25/09/2013) %d js (25/09/2013) %c js (25/09/2013 ; 000, 040, 100-, 100+, 245, 773)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies