Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

HRMarketing : nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie

Tytuł:
HRMarketing : nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie
Autorzy:
Welsing, Caroline
Temat:
Kadry - zarządzanie
Marketing
Rok wydania:
2011
Wydawca:
Warszawa : Wolters Kluwer Polska
ISBN:
9788326411779
Opis fizyczny:
263 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01029nam#a2200277#i#4500
001 0832400280014
003 BPPLO
005 20230508120640.8
008 130710s2011####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788326411779
040 %a BPPLO %c BPPLO %e PNN
080 # %a 658.310.8
080 # %a 339.138
100 1 %a Welsing, Caroline.
245 1 0 %a HRMarketing : %b nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie / %c Caroline Welsing ; przeł. Sebastian Rzeszowski.
260 %a Warszawa : %b Wolters Kluwer Polska, %c 2011.
300 %a 263 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
650 9 %a Kadry %x zarządzanie
650 9 %a Marketing
700 1 # %a Rzeszowski, Sebastian. %e Tł.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400280014 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-264-1177-9
980 %a 658.310.8 %y Zarządzanie personelem w przedsiębiorstwie
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
999 %b es (10/07/2013) %d es (10/07/2013) %r 2011

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 38532
Sygnatura:
MPLO 38532 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies