Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu

Tytuł:
Podstawy marketingu
Autorzy:
Aftyka, Waldemar
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2000
Wydawca:
Warszawa : Oficyna Wydawnicza Wizja
ISBN:
8387919756
Opis fizyczny:
182 s. : wykr.; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00883nam#a2200253#i#4500
001 0832400280005
003 CIECH 002
005 20230508120640.9
008 130710s2000####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8387919756
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 # %a 339.138
245 0 0 %a Podstawy marketingu / %c aut. Waldemar Aftyka [et al.] ; red. Lidia Białoń.
260 %a Warszawa : %b Oficyna Wydawnicza Wizja, %c 2000.
300 %a 182 s. : %b wykr.; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 181-182.
650 9 %a Marketing
700 1 # %a Aftyka, Waldemar.
700 1 # %a Białoń, Lidia. %e Red.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400280005 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-87919-75-6
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138
999 %b bl (10/07/2013) %d bl (10/07/2013) %r 2000

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 52935
Sygnatura:
M Marketing Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies