Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja jako przekazywanie znaczeń w pedagogice Rudolfa Steinera i Marii Montessori

Tytuł:
Komunikacja jako przekazywanie znaczeń w pedagogice Rudolfa Steinera i Marii Montessori
Autorzy:
Sikorska, Iwona
Temat:
Metoda Montessori
Pedagogika waldorfska
Szukaj w:
O komunikowaniu się w przedszkolu i w nauczaniu zintegrowanym. - S. 91-102
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00781caa#a2200169#i#4500
001 0832400279147
003 CIECH 002
005 20230508120636.8
008 130619s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Sikorska, Iwona.
245 0 0 %a Komunikacja jako przekazywanie znaczeń w pedagogice Rudolfa Steinera i Marii Montessori / %c Iwona Sikorska.
650 9 %a Metoda Montessori
650 9 %a Pedagogika waldorfska
773 0 %i // W: %t O komunikowaniu się w przedszkolu i w nauczaniu zintegrowanym. - %g S. 91-102 %w (CIECH 002)0831900147628
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832400279147 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (19/06/2013) %d a_s (19/06/2013) %c a_s (19/06/2013 ; 000, 040, 773)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies