Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Definicje i definiowanie w reklamie

Tytuł:
Definicje i definiowanie w reklamie
Autorzy:
Loewe, Iwona
Temat:
Środki masowego przekazu - a wychowanie
Szukaj w:
Język Polski. - 2004, nr 1, s. 29-34.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00619naa|a22001577i|4500
001 0832300274177
003 CIECH 002
005 20230508120618.4
008 120827s########pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Loewe, Iwona.
245 1 0 %a Definicje i definiowanie w reklamie / %c Iwona Loewe.
650 9 %a Środki masowego przekazu %x a wychowanie
773 0 %i // %t Język Polski. - %g 2004, nr 1, s. 29-34. %w (CIECH 002)0831900169916
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832300274177 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mo (27/08/2012) %d mo (27/08/2012)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies