Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe w bibliotekach. Cz. 2

Tytuł:
Badania marketingowe w bibliotekach. Cz. 2
Autorzy:
Seta, Magdalena
Temat:
Bibliotekarstwo - marketing
Szukaj w:
Poradnik Bibliotekarza. - 2011, nr 11, s. 35-38
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00712caa|a22001577i|4500
001 0832200271146
003 CIECH 002
005 20230508120600.3
008 111123s########pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002
100 1 %a Seta, Magdalena.
245 0 0 %a Badania marketingowe w bibliotekach. %n Cz. 2 / %c Magdalena Seta.
650 9 %a Bibliotekarstwo %x marketing
773 0 %i // %t Poradnik Bibliotekarza. - %g 2011, nr 11, s. 35-38 %w (CIECH 002)0831900170284
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832200271146 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (23/11/2011) %c a_s (23/11/2011 ; 040, 650+) %d a_s (23/11/2011) %c mo (25/11/2011 ; 040, 100+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.