Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

Tytuł:
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Autorzy:
Podobas, Izabela
Temat:
Public relations - a polityka
Marketing polityczny
Rok wydania:
2011
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788376413853
Seria:
Engram
Opis fizyczny:
199 s. ; 22 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01014nam|a2200301#i#4500
001 0832200262241
003 CIECH 002
005 20230508120536.7
008 110315s2011####pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 9788376413853
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 329
080 %a 339.138
100 1 %a Podobas, Izabela.
245 1 0 %a Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / %c Izabela Podobas.
260 %a Warszawa : %b Difin, %c 2011.
300 %a 199 s. ; %c 22 cm.
490 1 %a Engram
504 %a Bibliogr. s. 178-186.
650 9 %a Public relations %x a polityka
650 9 %a Marketing polityczny
830 0 %a Engram
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832200262241 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7641-385-3
980 %a 329 %y Partie i ruchy polityczne
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 329:339.138
999 %b bl (15/03/2011) %d bl (15/03/2011) %r 2011

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 51989
Sygnatura:
M 32 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies