Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metodyka czytania i pisania : przedstawiona w jej historycznym rozwoju

Tytuł:
Metodyka czytania i pisania : przedstawiona w jej historycznym rozwoju
Autorzy:
Lublinerowa, Eugenia
Temat:
Czytanie - nauczanie
Pisanie - nauczanie
Rok wydania:
1916
Wydawca:
Warszawa : Księgarnia J. Lisowskiej
Seria:
Biblioteka Nauczyciela ; t. 4
Opis fizyczny:
52 s. ; 19 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00988nam|a2200241#i#4500
001 0832100251857
003 BPPUL
005 20230508120437.4
008 100713s########pl#||||g#|||||000#||pol#|
040 %a BPPUL %c BPPUL %e PNN
080 %a 373.3.016:003-028.31
100 1 %a Lublinerowa, Eugenia.
245 1 0 %a Metodyka czytania i pisania : %b przedstawiona w jej historycznym rozwoju / %c Eugenia Lublinerowa.
260 %a Warszawa : %b Księgarnia J. Lisowskiej, %c 1916.
300 %a 52 s. ; %c 19 cm.
490 1 %a Biblioteka Nauczyciela ; %v t. 4
650 9 %a Czytanie %x nauczanie
650 9 %a Pisanie %x nauczanie
830 0 %a Biblioteka Nauczyciela %v t. 4
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832100251857 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 373.3.016:003-028.31 %y Nauczanie pisania i czytania w szkole podstawowej (na poziomie elementarnym). Dysleksja i dysgrafia
981 1 %a 373.3.016:003-028.31
999 %b iza (13/07/2010) %d iza (13/07/2010)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 22
Sygnatura:
GPUL 37 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies