Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W tę samą stronę : antologia tekstów dla nauczycieli i uczniów do lekcji wychowawczych. T. 2

Tytuł:
W tę samą stronę : antologia tekstów dla nauczycieli i uczniów do lekcji wychowawczych. T. 2
Temat:
Wychowawstwo - teksty
Rok wydania:
1998
Wydawca:
Warszawa : Wydaw. Krupski i S-ka
ISBN:
8386117109
Opis fizyczny:
428 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01035cam|a2200253#i#4500
001 0832100246331
003 BPZUL 002
005 20230508120407.4
008 100419s1994#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8386117109
040 %a BPZUL %c BPZUL %e PNN %d BPPLO %d BPZUL
080 %a 37.031
245 0 0 %a W tę samą stronę : %b antologia tekstów dla nauczycieli i uczniów do lekcji wychowawczych. %n T. 2 / %c wybór i oprac. Maria Braun-Gałkowska, Antonina Gutowska.
250 %a Wyd. 2 popr. i uzup.
260 %a Warszawa : %b Wydaw. Krupski i S-ka, %c 1998.
300 %a 428 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Indeks.
650 9 %a Wychowawstwo %v teksty
700 1 # %a Braun-Gałkowska, Maria. %e Oprac.
700 1 # %a Gutowska, Antonina. %e Oprac.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832100246331 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-86117-10-9
980 %a 37.031 %y Wychowanie i kształcenie ogólne
999 %b js (19/04/2010) %d js (19/04/2010) %c js (19/04/2010 ; 040, 250+, 260) %r 1994

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KBZUL 596
Sygnatura:
WZUL Klasa Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies