Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poradnictwo pedagogiczne : przegląd wybranych zagadnień

Tytuł:
Poradnictwo pedagogiczne : przegląd wybranych zagadnień
Autorzy:
Skałbania, Barbara
Temat:
Wychowanie - poradnictwo
Nauczanie - poradnictwo
Poradnictwo zawodowe
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls
ISBN:
9788375872835
Opis fizyczny:
196 s. : rys. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01070cam|a2200277#i#4500
001 0832100241867
003 BPZUL 002
005 20230508120340.9
008 100312s2009####pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 9788375872835
040 %a BPZUL %c BPZUL %e PNN %d BPZUL
080 %a 37.048
100 1 %a Skałbania, Barbara.
245 1 0 %a Poradnictwo pedagogiczne : %b przegląd wybranych zagadnień / %c Barbara Skałbania.
250 %a Wyd. 2 popr. i rozsz.
260 %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza Impuls, %c 2009.
300 %a 196 s. : %b rys. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Wychowanie %x poradnictwo
650 9 %a Nauczanie %x poradnictwo
650 9 %a Poradnictwo zawodowe
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832100241867 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7587-283-5
980 %a 37.048 %y Poradnictwo. Porady pedagogiczne. Porady wychowawcze. Pomoc przy wyborze szkoły
981 1 %a 37.048
999 %b js (12/03/2010) %d js (12/03/2010) %c js (12/03/2010 ; 020, 040, 250+, 300, 504, 920) %r 2009

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSZUL 21502
Sygnatura:
WZUL 37 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies