Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w praktyce

Tytuł:
Marketing w praktyce
Autorzy:
Łaguna, Mirosław
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2002
Wydawca:
Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
ISBN:
8372991782
Opis fizyczny:
219, [1] s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00962cam#a2200265#i#4500
001 0832100240716
003 BPMLA
005 20230508120333.7
008 020916s2002####pl##########|||||#||pol##
015 %a PB 14282/2002
020 %a 8372991782
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPMLA
080 %a 339.138
100 1 %a Łaguna, Mirosław.
245 1 0 %a Marketing w praktyce / %c Mirosław Łaguna.
260 %a Olsztyn : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, %c 2002.
300 %a 219, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Marketing
655 9 %a Podręczniki akademickie
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832100240716 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7299-178-2
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138(075.8)
999 %b BP (02/03/2010) %c BP (02/03/2010 ; 040, 080+, 260, 650-, 650+, 655+, 980+, 981+) %d BP (02/03/2010) %r 2002

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 40576
Sygnatura:
MMLA 33 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.