Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

Tytuł:
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Autorzy:
Grochowska, Alicja
Temat:
Psychologia społeczna
Reklama - psychologia
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN:
9788374892254
Seria:
Psychologia w Monografiach Naukowych ; t. 11.
Opis fizyczny:
346 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 51420
Sygnatura:
M 65 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies