Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi

Tytuł:
Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi
Temat:
Dziecko autystyczne - nauczanie
Autyzm - podręcznik
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls
ISBN:
9788375871210
Opis fizyczny:
261 s. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01080nam|a2200277#i#4500
001 0832000228914
003 CIECH 002
005 20230508120230.1
008 091202s2009####pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 9788375871210
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 616.89:159.97
080 %a 376
245 0 0 %a Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi / %c red. nauk. Joanna Kossewska.
260 %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza Impuls, %c 2009.
300 %a 261 s. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
650 9 %a Dziecko autystyczne %x nauczanie
650 9 %a Autyzm %v podręcznik
700 1 %a Kossewska, Joanna. %e Red.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000228914 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7587-121-0
980 %a 616.89:159.97 %y Autyzm
980 %a 376 %y Wychowanie, kształcenie i nauczanie specjalnych kategorii osób. Szkolnictwo specjalne. Rewalidacja
981 1 %a 616.89:159.97:376
999 %b bl (02/12/2009) %d bl (02/12/2009) %r 2009

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 51304
Sygnatura:
M Autyzm Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.