Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie profilu psychoedukacyjnego Pep - R Schoplera w paktyce szkolnej - zasady procesu badawczego dziecka z autyzmem i przydatne wskazówki

Tytuł:
Wykorzystanie profilu psychoedukacyjnego Pep - R Schoplera w paktyce szkolnej - zasady procesu badawczego dziecka z autyzmem i przydatne wskazówki
Autorzy:
Patyk, Katarzyna
Temat:
Autyzm - leczenie - metody
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2009, nr 4, s. 293-301. Bibliogr.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00745naa|a22001577i|4500
001 0832000225040
003 CIECH 002
005 20230508120213.8
008 091109s########pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Patyk, Katarzyna.
245 0 0 %a Wykorzystanie profilu psychoedukacyjnego Pep - R Schoplera w paktyce szkolnej - %b zasady procesu badawczego dziecka z autyzmem i przydatne wskazówki / %c Katarzyna Patyk.
650 9 %a Autyzm %x leczenie %x metody
773 0 %i // %t Szkoła Specjalna. - %g 2009, nr 4, s. 293-301. Bibliogr. %w (CIECH 002)0831900170780
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000225040 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (09/11/2009) %d a_s (09/11/2009)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.