Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : podręcznik akademicki

Tytuł:
Marketing : podręcznik akademicki
Autorzy:
Michalski, Eugeniusz
Temat:
Marketing - podręcznik akademicki
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
8301140518
Opis fizyczny:
644, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00965cam|a2200265#i#4500
001 0832000223962
003 BPPUL 002
005 20230508120208.1
008 091103s2004#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8301140518
040 %a BPPUL %c BPPUL %e PNN %d BPPUL
080 %a 339.138
100 1 %a Michalski, Eugeniusz.
245 1 0 %a Marketing : %b podręcznik akademicki / %c Eugeniusz Michalski.
250 %a Wyd. 1, dodr.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2004.
300 %a 644, [2] s. : %b rys., tab. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. [633]-636.
504 %a Indeks.
650 9 %a Marketing %v podręcznik akademicki
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000223962 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-01-14051-8
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138(075.8)
999 %b iza (03/11/2009) %d iza (03/11/2009) %c iza (03/11/2009 ; 040, 250+, 260) %r 2004

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 36056
Sygnatura:
WPUL 338/339 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies