Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w praktyce : praktyka (i teoria) biznesu

Tytuł:
Marketing w praktyce : praktyka (i teoria) biznesu
Autorzy:
Düssel, Mirko
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo BC Edukacja
ISBN:
9788361655480
Seria:
BC eduBiznes
Opis fizyczny:
441 s. : il. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00841nam|a2200241#i#4500
001 0832000223076
003 BPZUL
005 20230508120205.8
008 091029s########pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 9788361655480
040 %a BPZUL %c BPZUL %e PNN
080 %a 33
100 1 %a Düssel, Mirko.
245 0 0 %a Marketing w praktyce : %b praktyka (i teoria) biznesu / %c Mirko Düssel ; [przekł. z niem. Beata Moryl].
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo BC Edukacja, %c 2009.
300 %a 441 s. : %b il. ; %c 25 cm.
490 1 %a BC eduBiznes
650 9 %a Marketing
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000223076 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-61655-48-0
980 %a 33 %y Nauki ekonomiczne. Gospodarka. Ekonomia
981 1 %a 33
999 %b js (29/10/2009) %d js (29/10/2009)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSZUL 21231
Sygnatura:
WZUL 339.138 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.