Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : między uprzedmiotowieniem a podmiotowością

Tytuł:
Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : między uprzedmiotowieniem a podmiotowością
Autorzy:
Bałachowicz, Józefa
Temat:
Nauczanie początkowe
Personalizm
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP
ISBN:
9788361121077
Opis fizyczny:
335 s. : il. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01097cam#a2200265#i#4500
001 0832000216174
003 BPZUL
005 20230508120129.6
008 090417s2009####pl#a#########|000#0#pol##
015 %a PB 10945/2009
020 %a 9788361121077
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPZUL
080 %a 372.4
100 1 %a Bałachowicz, Józefa.
245 1 0 %a Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : %b między uprzedmiotowieniem a podmiotowością / %c Józefa Bałachowicz ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, %c 2009.
300 %a 335 s. : %b il. ; %c 25 cm.
504 %a Bibliogr. s. 321-335.
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Personalizm
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000216174 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-61121-07-7
980 %a 372.4 %y Nauczanie początkowe
981 1 %a 372.4
999 %b js (23/09/2009) %c er (24/09/2009 ; 040, 080+, 980+, 981+) %d er (24/09/2009) %r 2009

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 37251
Sygnatura:
MPLO 37251 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSZUL 21094
Sygnatura:
WZUL 372.4 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.