Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ideał wychowania i proces kształcenia : wybrane koncepcje : opis, analiza i krytyka

Tytuł:
Ideał wychowania i proces kształcenia : wybrane koncepcje : opis, analiza i krytyka
Autorzy:
Nalaskowski, Stanisław
Temat:
Pedagogika porównawcza
Wychowanie - teoria - historia - Polska - 20 w.
Rok wydania:
cop. 2003
Wydawca:
Toruń : Wydaw. Adam Marszałek
ISBN:
8373223916
Opis fizyczny:
155 s. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00976nam|a2200241#i#4500
001 0832000214731
003 BPPLO
005 20230508120119.4
008 090915s########pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8373223916
040 %a BPPLO %c BPPLO %e PNN
080 %a 37.01
100 1 %a Nalaskowski, Stanisław.
245 1 0 %a Ideał wychowania i proces kształcenia : %b wybrane koncepcje : opis, analiza i krytyka / %c Stanisław Nalaskowski.
260 %a Toruń : %b Wydaw. Adam Marszałek, %c cop. 2003
300 %a 155 s. ; %c 21 cm.
650 9 %a Pedagogika porównawcza
650 9 %a Wychowanie %x teoria %x historia %z Polska %y 20 w.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000214731 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7322-391-6
980 %a 37.01 %y Podstawy wychowania i nauczania (materialne, teoretyczne, filozoficzne itd.). Pojęcia podstawowe. Cele wychowania
981 1 %a 37.01
999 %b es (15/09/2009) %d es (15/09/2009)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 36837
Sygnatura:
MPLO 36837 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies