Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Percepcja audialna w kształceniu nauczycieli języków obcych

Tytuł:
Percepcja audialna w kształceniu nauczycieli języków obcych
Autorzy:
Zawadzka, Elżbieta
Temat:
Fonetyka akustyczna
Języki - nauczanie
Nauczyciele języków - szkolenie
Rok wydania:
1987
Wydawca:
Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe
ISBN:
8301070447
Opis fizyczny:
191, [1] s. : rys. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01046cam#a2200289#i#4500
001 0832000213881
003 BPMLA
005 20230508120114.4
008 981023s1987####PL############a#####pol#d
015 %a PB 7181/87
020 %a 8301070447
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPMLA
041 0 %a pol %b eng
080 %a 372.881.1
100 1 %a Zawadzka, Elżbieta.
245 1 0 %a Percepcja audialna w kształceniu nauczycieli języków obcych / %c Elżbieta Zawadzka.
260 %a Warszawa : %b Państwowe Wydawnictwo Naukowe, %c 1987.
300 %a 191, [1] s. : %b rys. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Fonetyka akustyczna
650 9 %a Języki %x nauczanie
650 9 %a Nauczyciele języków %x szkolenie
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000213881 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-01-07044-7
980 %a 372.881.1 %y Nauczanie języków
981 1 %a 372.881.1
999 %b bt (08/09/2009) %c BP (08/09/2009 ; 040, 080+, 260, 504, 920, 980+, 981+) %d BP (08/09/2009) %r 1987

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 32296
Sygnatura:
MMLA 372.881.1 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.