Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak uczyć fizyki w gimnazjum? : podręcznik dydaktyki fizyki

Tytuł:
Jak uczyć fizyki w gimnazjum? : podręcznik dydaktyki fizyki
Autorzy:
Sawicki, Mieczysław
Temat:
Fizyka - nauczanie
Rok wydania:
cop. 1999
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe "Semper"
ISBN:
8386951559
Opis fizyczny:
214 s. : rys., wykr. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00897cam#a2200241#i#4500
001 0832000211276
003 BPMLA
005 20230508120100.6
008 991213s1999####PL##################pol#d
015 %a PB 19694/99
020 %a 8386951559
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPMLA
080 %a 372.853
100 1 %a Sawicki, Mieczysław.
245 1 0 %a Jak uczyć fizyki w gimnazjum? : %b podręcznik dydaktyki fizyki / %c Mieczysław Sawicki.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe "Semper", %c cop. 1999.
300 %a 214 s. : %b rys., wykr. ; %c 21 cm.
650 9 %a Fizyka %x nauczanie
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000211276 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-86951-55-9
980 %a 372.853 %y Nauczanie fizyki
981 1 %a 372.853
999 %b bt (18/08/2009) %c bt (18/08/2009 ; 040, 080+, 260, 980+, 981+) %d bt (18/08/2009) %r 1999

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 34564
Sygnatura:
MMLA 372.853 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSMLA 33879
Sygnatura:
MMLA 372.853 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies