Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing partnerski : wybrane problemy

Tytuł:
Marketing partnerski : wybrane problemy
Autorzy:
Flejterska, Ewa
Temat:
Marketing partnerski
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN:
9788372416438
Opis fizyczny:
115 s. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01091cam#a2200277#i#4500
001 0832000210929
003 CIECH 002
005 20230508120058.5
008 090312s2008####pl###########|000#0#pol##
015 %a PB 6701/2009
020 %a 9788372416438
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002
080 %a 658.3
080 %a 339.138
245 0 0 %a Marketing partnerski : %b wybrane problemy / %c Ewa Flejterska [et al.] ; Uniwersytet Szczeciński.
260 %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2008.
300 %a 115 s. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 108-113.
650 9 %a Marketing partnerski
700 1 # %a Flejterska, Ewa.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000210929 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7241-643-8
980 %a 658.3 %y Personel przedsiębiorstwa.Stosunki międzyludzkie w przedsiębiorstwie
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 658.3:339.138
999 %b bl (06/08/2009) %c bl (06/08/2009 ; 040, 080+, 980+, 981+) %d bl (06/08/2009) %r 2008

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 50842
Sygnatura:
M Marketing Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies