Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations

Tytuł:
Public relations
Autorzy:
Davis, Anthony
Temat:
Public relations - podręcznik akademicki
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
9788320817065
Opis fizyczny:
284 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01025cam#a2200277#i#4500
001 0832000206703
003 BPMLA
005 20230508120035.6
008 070824s2007####pl#a#########|000#0#pol##
015 %a PB 19427/2007
020 %a 9788320817065
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPMLA
041 1 %a pol %h eng
080 %a 659.4
100 1 %a Davis, Anthony.
245 1 0 %a Public relations / %c Anthony Davis ; tł. Grzegorz Dąbkowski.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2007.
300 %a 284 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Public relations %v podręcznik akademicki
700 1 # %a Dąbkowski, Grzegorz %c (tłumacz). %e Tł.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000206703 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-208-1706-5
980 %a 659.4 %y Kształtowanie opinii. Public relations
981 1 %a 659.4(075.8)
999 %b bt (23/06/2009) %c bt (23/06/2009 ; 040, 080+, 246-, 504, 980+, 981+) %d bt (23/06/2009) %r 2007

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 40001
Sygnatura:
MMLA 65 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.