Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : podstawy i kontrowersje

Tytuł:
Marketing : podstawy i kontrowersje
Temat:
Marketing - podręcznik akademicki
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Gdańsk : Wydaw. Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN:
8373263187
Opis fizyczny:
428 s. : rys. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00894nam|a2200241#i#4500
001 0832000206697
003 CIECH 002
005 20230508120035.6
008 090623s2009####pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8373263187
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
245 0 0 %a Marketing : %b podstawy i kontrowersje / %c pod red. Wojciecha Żurawika.
260 %a Gdańsk : %b Wydaw. Uniwersytetu Gdańskiego, %c 2009.
300 %a 428 s. : %b rys. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
650 9 %a Marketing %v podręcznik akademicki
700 1 %a Żurawik, Wojciech %d (1946- ). %e Red.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000206697 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7326-318-7
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138(075.8)
999 %b bl (23/06/2009) %d bl (23/06/2009) %r 2009

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 50514
Sygnatura:
M Marketing Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies