Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. T. 7, V-Ż

Tytuł:
Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. T. 7, V-Ż
Temat:
Pedagogika - encyklopedia
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Akademickie "Żak"
ISBN:
9788389501967
Opis fizyczny:
1061, [6] s. : portr., rys., tab. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01104cam|a2200253#i#4500
001 0832000203311
003 BPMLA 002
005 20230508120016.8
008 090527s2007#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 9788389501967
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPPUL %d BPMLA %d BPMLA
080 %a 37
245 0 0 %a Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. %n T. 7, %p V-Ż / %c [red. prowadzący encyklopedii Ewa Różycka ; red. nauk. i przewodn. komitetu redakcyjnego Tadeusz Pilch].
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Akademickie "Żak", %c 2008.
300 %a 1061, [6] s. : %b portr., rys., tab. ; %c 25 cm.
504 %a Bibliogr. przy hasłach.
650 9 %a Pedagogika %v encyklopedia
700 1 # %a Różycka, Ewa. %e Red.
700 1 # %a Pilch, Tadeusz %d (1939- ). %e Red.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000203311 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-89501-96-7
980 %a 37 %y Oświata. Pedagogika. Wychowanie. Szkolnictwo
981 1 %a 37(03)
999 %b eb (27/05/2009) %d eb (27/05/2009) %c eb (27/05/2009 ; 040, 245) %c bt (05/06/2009 ; 040, 245) %r 2007

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 39823
Sygnatura:
CZMLA 37.0 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.