Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy społeczna integracja dzieci głuchych i słyszących jest możliwa ? Pedagogiczne aspekty interakcji rówieśniczych

Tytuł:
Czy społeczna integracja dzieci głuchych i słyszących jest możliwa ? Pedagogiczne aspekty interakcji rówieśniczych
Autorzy:
Łukaszewicz-Orzechowska, Agata
Temat:
Głusi - wychowanie
Integracja społeczna
Szukaj w:
Kwartalnik Pedagogiczny. - 2008, nr 3, s. 101-111. Bibliogr.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00906caa|a22001697i|4500
001 0832000202320
003 CIECH 002
005 20230508120010.4
008 090521s########pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002 %d CIECH 002
100 1 %a Łukaszewicz-Orzechowska, Agata.
245 0 0 %a Czy społeczna integracja dzieci głuchych i słyszących jest możliwa ? Pedagogiczne aspekty interakcji rówieśniczych / %c Agata Łukaszewicz- Orzechowska.
650 9 %a Głusi %x wychowanie
650 9 %a Integracja społeczna
773 0 %i // %t Kwartalnik Pedagogiczny. - %g 2008, nr 3, s. 101-111. Bibliogr. %w (CIECH 002)0831900169986
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000202320 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (21/05/2009) %d a_s (21/05/2009) %c a_s (21/05/2009 ; 040, 650-, 650+) %c mo (22/05/2009 ; 040, 100+) %c mo (22/05/2009 ; 040)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies