Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola dialogu w procesie nauczania języka rosyjskiego

Tytuł:
Rola dialogu w procesie nauczania języka rosyjskiego
Autorzy:
Skrundowa, Zoja
Temat:
Język rosyjski - nauczanie
Rok wydania:
1983
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
8302020052
Seria:
Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych.
Opis fizyczny:
109, [3] s. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01056cam#a2200277#i#4500
001 0832000200608
003 BPZUL
005 20230508120000.2
008 990506s1984####PL############a#####pol#d
015 %a PB 6350/84
020 %a 8302020052
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPZUL
080 %a 372.881.116.11
100 1 %a Skrundowa, Zoja.
245 1 0 %a Rola dialogu w procesie nauczania języka rosyjskiego / %c Zoja Skrundowa.
250 %a [Wyd. 2].
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1983.
300 %a 109, [3] s. ; %c 21 cm.
490 1 %a Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych.
650 9 %a Język rosyjski %x nauczanie
830 0 %a Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000200608 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-02005-2
980 %a 372.881.116.11 %y Nauczanie języka rosyjskiego
981 1 %a 372.881.116.11
999 %b js (12/05/2009) %c js (12/05/2009 ; 040, 080+, 260, 920, 980+, 981+) %d js (12/05/2009) %r 1984

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSZUL 14216
Sygnatura:
WZUL 372.881.1 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies