Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego : studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce

Tytuł:
Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego : studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
Autorzy:
Giereło-Klimaszewska, Katarzyna
Temat:
Kampania wyborcza - Polska - od 1989 r.
Marketing polityczny - Polska
Telewizja - socjologia - Polska - od 1989 r.
Wybory prezydenckie - Polska - od 1989 r.
Rok wydania:
cop. 2007
Wydawca:
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN:
9788376110844
Seria:
Nauka o Komunikowaniu.
Opis fizyczny:
280 s. : il. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 50296
Sygnatura:
M 32 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies