Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Łączenie teorii z praktyką w nauczaniu

Tytuł:
Łączenie teorii z praktyką w nauczaniu
Autorzy:
Lech, Konstanty
Temat:
Myślenie
Nauczanie - metody
Wychowanie
Rok wydania:
1987
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
8302032336
Opis fizyczny:
247 s. : rys. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01124cam|a2200289#i#4500
001 0832000197328
003 BPMLA 002
005 20230508115942.9
008 090423s1976#######||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8302032336
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA %d BPMLA
080 %a 371.3
080 %a 159.95
100 1 %a Lech, Konstanty.
245 1 0 %a Łączenie teorii z praktyką w nauczaniu / %c Konstanty Lech.
250 %a Wyd. 4.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1987.
300 %a 247 s. : %b rys. ; %c 21 cm.
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Wychowanie
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000197328 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-03233-6
980 %a 371.3 %y Metody i formy nauczania. Formy nabywania wykształcenia
980 %a 159.95 %y Wyższe procesy poznawcze. Inteligencja
981 1 %a 371.3: 159.95
999 %b bt (23/04/2009) %d bt (23/04/2009) %c bt (23/04/2009 ; 020+, 040, 080-, 080+, 980-, 980+) %c bt (23/04/2009 ; 040, 250, 260, 300, 700-, 920+, 980, 980-, 981) %r 1976

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 29462
Sygnatura:
MMLA 371.3 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies